У фіналі розіграшу, який відбувся 25 вересня, переможець одразу отримав iPhone, а організатори готуються придбати бомбери для бійців 2-го мотопіхотного батальйону бригади. За допомогою пожертв загальною вартістю 500 000 грн компанія закупить безпілотний авіаційний комплекс “УД-15Д”, який складається з двох безпілотників, додаткових акумуляторних батарей і виносної антенної системи цифрового зв’язку DJI з підсилювачем. Ці комплекси збільшать можливості військових у розвідці і ударах, забезпечивши їм технологічну перевагу на полі бою. Компанія зазначила, що ця кампанія є прикладом соціально-відповідального бізнесу, який долучається до підтримки Сил оборони та цивільного населення. Також було зазначено, що офіційний старт продажів нової лінійки iPhone в мережі “Ябко” відбувся 24 вересня 2025 року. Компанія “Ябко” працює на ринку з 2014 року і налічує понад 120 магазинів, спеціалізуючись на продажу гаджетів відомих брендів та аксесуарів.
“Ябко”в межах розіграшу iPhone 17 Pro Max задонатили півмільйона гривень для 93-ї бригади
