YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

Технології - YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами
YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

З середини серпня багато авторів на YouTube спостерігають зниження кількості переглядів своїх відео. В деяких випадках це зниження становить практично удвічі. Хоча офіційного підтвердження від компанії немає, дані аналітиків та невпрямі заяви представників Google свідчать, що причиною може бути використання блокувальників реклами. Деякі ютубери зауважили, що перегляди з телевізорів, смартфонів і планшетів залишаються стабільними, у той час як з комп’ютерів вони скоротилися приблизно на 50%. Google повідомив, що глядачі, які використовують блокувальники реклами та інші інструменти обмеження контенту, можуть впливати на точність підрахунку переглядів. Незважаючи на зниження переглядів, доходи від реклами не змінилися, що може означати, що система просто не враховує перегляди з комп’ютерів, де блокувальники поширені найбільше. YouTube відкинув версії про вплив нових інструментів перевірки віку на базі штучного інтелекту на цю ситуацію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *