Китайський автовиробник Deepal, що є дочірнім брендом Changan, став учасником скандалу через відправлення рекламних повідомлень без згоди власників автомобілів через мультимедійну систему в автомобілях. Приблизно 480 тисяч користувачів отримали рекламне оголошення, яке автоматично відтворювалося під час запуску авто на центральному екрані. Реклама пропонувала знижку у 10 тисяч юанів на модель S09. Після цього соцмережі засипали компанію критикою за порушення приватності та досвіду власників. У відповідь Deepal вибачився перед клієнтами, пояснивши, що мав намір повідомити про ексклюзивну знижку, про яку багато хто не знав. Генеральний директор компанії також вибачився перед власниками автомобілів за помилку в рекламній стратегії.
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні
