Кілька великих технологічних компаній, зокрема Meta, Spotify, Match Group та інші, оголосили про створення спільної лобістської групи у США під назвою Coalition for a Competitive Mobile Experience. Ця ініціатива була започаткована через тиск законодавців щодо необхідності підтвердження віку користувачів мобільних додатків, особливо дітей.
Мета коаліції полягає в протидії домінуванню платформ iOS і Android, які, на їхню думку, ущемлюють інтереси сторонніх додатків, сервісів та апаратного забезпечення. Ця організація планує впливати на законодавство на рівні штатів та федерального уряду, а також підтримувати антимонопольні справи проти Apple та Google.
Учасники коаліції, як Garmin, підкреслюють, що їхні продукти повинні бути доступні на платформах Apple і Google без обмежень. Представники компаній, як Meta та Snap Inc., вважають, що платформи повинні бути відповідальні за перевірку віку користувачів, а не розробники додатків, як вимагають Apple і Google.
Питання про перевірку віку користувачів стало особливо актуальним після прийняття закону в штаті Юта, який зобов’язує магазини додатків перевіряти вік користувачів і отримувати згоду батьків для завантаження додатків дітьми. Такі законодавчі ініціативи також готуються до розгляду в Конгресі.
Поки Apple та Alphabet не висловили свою позицію щодо створення цієї лобістської коаліції, але експерти вважають, що вона може значно вплинути на розробку політики щодо цифрових прав, захисту дітей та конкурентного середовища в мобільній індустрії.
Meta і Spotify об’єднуються для лобіювання проти Apple і Google у США
