Як Uklon автоматизували свій бізнес з NetHunt CRM

Новини бізнесу - Як Uklon автоматизували свій бізнес з NetHunt CRM
Як Uklon автоматизували свій бізнес з NetHunt CRM

Після 24 лютого багато компаній в Україні вирішили перейти на вітчизняне програмне забезпечення, щоб підтримати вітчизняних розробників та отримати сучасні рішення. Одна з таких компаній — Uklon, яка швидко адаптувалася до нових умов, перенесла свою базу даних і налаштувала CRM під свої потреби. Uklon розвиває три напрями: онлайн-замовлення поїздок, доставку та корпоративні перевезення. Особливий акцент було зроблено на Uklon Delivery — сервіс доставки, який допомагає бізнесам організувати доставку. NetHunt CRM стала надійним інструментом для управління B2B-проєктами Uklon. Міграція на нову CRM-систему для компанії була великим викликом, але завдяки швидкій реалізації та підтримці вдалося успішно перейти на нову платформу. NetHunt CRM дозволяє менеджерам самостійно налаштовувати автоматизації та воронки без додаткових витрат на розробників. Інтеграція CRM з внутрішньою системою Uklon дозволяє в режимі реального часу відслідковувати активність клієнтів та уникати втрат. Результатом впровадження CRM стали скорочення циклу угод, зменшення ризику втрати клієнтів і оновлення бази даних в реальному часі. Керівник Uklon Delivery ділиться порадами щодо використання CRM: оберіть вітчизняне ПЗ, не відкладайте впровадження CRM та інтегруйте її з усіма системами компанії. Uklon продемонстрував, що навіть великим компаніям можливо швидко перейти на вітчизняне ПЗ, отримати нові можливості для автоматизації та поліпшити бізнес-процеси.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *