В Україні виробники ліків не знизили ціни на медикаменти після скасування маркетингових угод, вважаючи, що це залежить від аптек. За думкою нардепа Юрія Заславського, після введення нового регулювання на фармацевтичному ринку ціни на ліки не просто залишилися на місці, а навіть почали швидко зростати. Виробники виправдовують це високими витратами на рекламу, хоча після скасування маркетингових угод вони більше не повинні були платити за ці послуги. У той же час аптеки, які втратили дохід від маркетингових угод, тепер самі покривають свої витрати. Заславський підкреслює, що важливо повернути маркетингові угоди з прозорим оподаткуванням і збалансувати регулювання у сфері фармації, як це робиться в Європі. У 2024 році три найбільших фармацевтичних компанії в Україні отримали понад 23 мільярди гривень доходу, що свідчить про велику кількість грошей, які обертаються у цій галузі.
В Раді незадоволені, що виробники не знизили ціни на ліки
