ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік

Новини бізнесу - ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік
ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік

У 2024 році фармацевтичні компанії в Україні витратили близько 4 мільярдів гривень на рекламу своїх препаратів. Ці витрати вони переносять на пацієнтів, враховуючи їх у ціні ліків. Найбільше коштів витрачається на рекламу на телебаченні, а також на інтернет-рекламу, зокрема на YouTube, Facebook, Instagram, Google Ads, Tik Tok та Telegram. Це призводить до ситуації, коли витрати на рекламу можуть становити до 90% ціни препарату, що робить лікування дорожчим для пацієнтів. У порівнянні з Європейським Союзом, де реклама ліків обмежена, в Україні фармацевтичні компанії не лише активно просувають себе на ринку, але також оплачують промоцію своїх препаратів лікарям та на форумах. Таким чином, фармацевтична галузь України зосереджує увагу на створенні попиту, замість інвестування у інновації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *