Land Rover представив нову версію Defender, призначену для участі у ралі-рейді W2RC 2026 року – Dakar D7X-R. Цей бойовий прототип базується на серійному Defender Octa, з деякими мінімальними змінами. Автомобіль отримав посилений захист, покращену систему охолодження, збільшені позашляхові можливості та вражаючий зовнішній вигляд. Внутрішній салон перероблений під змагання, а під капотом працює 4,4-літровий бітурбо V8. Додатково встановлено Flight Mode для оптимізації тяги під час стрибків з дюн. Щоб пристосувати авто до марафону, встановлено великий паливний бак об’ємом 550 літрів. Спеціально для “Дакару” автомобіль випробував понад 6000 км важких тестів. У змаганні екіпажі Defender проведуть понад 80 годин, подолавши 5000 км спецділянок. Команду представлять екіпажі Петерансель/Метже, Бачюшка/Відаль та Прайс/Берріман, а проєктом керуватиме Іван Джеймс. В категорії Stock конкурентами Defender будуть Toyota Land Cruiser GR Sport та Nissan Patrol.
Land Rover створив найекстремальніший Defender