Поплавський розповів, як будувати український бренд в соціальних мережах

Новини культури - Поплавський розповів, як будувати український бренд в соціальних мережах
Поплавський розповів, як будувати український бренд в соціальних мережах

Президент Київського університету культури Михайло Поплавський провів майстер-клас, де обговорив розвиток українського контенту в інтернеті. Він підкреслив важливість популяризації українських проєктів і мовного контенту через соціальні мережі, які вважає ключовим інструментом комунікації у XXI столітті. Поплавський також наголосив на значенні особистого бренду в мережах, приводячи приклади успішних проєктів з великою аудиторією. Він закликав до створення власного бренду, підкреслюючи, що присутність в трендах і залучення уваги аудиторії – це ключ до успіху в медіа-бізнесі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *