Японський автовиробник Suzuki представив новий дизайн свого логотипу, який був оновлений вперше з 2003 року. Знакове “S” зберіг свою форму, але отримав новий вигляд: плоский дизайн з тонкими контурами по краях та кольором “яскраве срібло”, що нагадує матовий алюміній. Це рішення відповідає сучасним вимогам, оскільки новий логотип виглядає краще на екранах смартфонів та в цифровому середовищі, а також є більш екологічним у виробництві. Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі заявив, що цей оновлений знак відображає їхнє прагнення робити продукти, які цінні для клієнтів, і готовність приймати виклики нової епохи. Новий логотип вперше з’явиться на концепт-карах на виставці Japan Mobility Show у жовтні 2025 року, а потім буде поступово впроваджений в усі серійні моделі компанії. Через незмінні пропорції логотип можна буде встановити навіть на вже існуючі автомобілі без оновлення дизайну.
Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років
