Останнім часом месенджери стали не лише додатковим засобом зв’язку, але й основним інструментом взаємодії між брендами та споживачами. Директор компанії Casino.ua, Олександр Бабенко, вважає, що користувачі проводять все більше часу у чатах, де легше спілкуються з бізнесом, ніж у соціальних мережах. Платформи, такі як Telegram, WhatsApp і Viber, стали популярними для просування продуктів, продажів та створення спільнот, дозволяючи компаніям уникнути залежності від алгоритмів Facebook або Instagram. Бренди використовують месенджери для показу турботи про клієнтів і надання більш особистої інформації, ніж просто рекламу продукту. Вони також використовують чат-ботів для підтримки клієнтів та формують спільноти навколо своїх продуктів. За даними консалтингової компанії, 91% клієнтів у світі хочуть отримувати допомогу в реальному часі, що свідчить про перехід месенджерів у новий формат взаємодії між компанією та клієнтом, який є більш персоналізованим та ефективним. У майбутньому ці інструменти можуть частково замінити e-mail-маркетинг та соціальні мережі у багатьох сегментах.
Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт
