У першому кварталі 2025 року поставки смарт-годинників світовою ринку скоротилися на 2%, що є вже п’ятим кварталом поспіль зі спадом. Головними причинами цього стали зменшення попиту в Індії та скорочення обсягів постачання Apple Watch. Проте Китай показав зростання на 37%, досягнувши найвищої частки з кінця 2020 року. Apple, хоча зазнала 9% спаду, все ще утримує перше місце завдяки зростанню користувачів iOS. Huawei та Xiaomi також показали значний ріст завдяки своїм продуктам та цінам. Samsung, натомість, втратила популярність через спад продажів попередніх моделей. Попит на смарт-годинники у ціновому діапазоні $100-200 зросло на 21%, але продажі найдешевших моделей впали на 17%. Також зросли продажі дитячих смарт-годинників, а китайський бренд Imoo залишається лідером у цьому сегменті. Попит на смарт-годинники росте в Північній Америці, Європі та Азії, оскільки батьки все частіше обирають їх для своїх дітей. Прогнозується, що ринок почне відновлюватися цього року з очікуваним зростанням на 3%, завдяки новим технологіям та підвищеному попиту на преміальні моделі.
Ринок смарт-годинників падає п’ятий квартал поспіль
