Концерн Stellantis, який володіє такими відомими автомобільними брендами, як Jeep, Peugeot, Chrysler і Alfa Romeo, може продати свій єдиний представник у сегменті люксових автомобілів – Maserati. Хоча остаточного рішення про це ще не прийнято, аналіз варіантів знаходиться на ранній стадії. Розмови про майбутнє Maserati почалися ще до того, як новим генеральним директором став Антоніо Філозі. Це рішення було ухвалено під час пошуку нового CEO, коли було вирішено переглянути доцільність утримання всіх 14 брендів компанії. Єдиним із можливих сценаріїв є продаж Maserati, який розглядає консалтингова компанія McKinsey на замовлення Stellantis. Офіційний представник Stellantis заперечив інформацію про продаж Maserati, але вказав, що показники бренду в останні роки викликають занепокоєння через падіння продажів і збитків. Є різні точки зору у раді директорів Stellantis щодо майбутньої долі Maserati: деякі вважають, що краще його продати, оскільки компанія не має ресурсів для повноцінного відновлення бренду, тоді як інші вважають, що у Maserati є потенціал і її продаж може зашкодити іміджу компанії. Серед можливих покупців називають китайські автокомпанії, які прагнуть входу на європейський ринок. Акції Stellantis втратили значну частку вартості, і деякі аналітики рекомендують компанії зосередитися на ключових брендах для підвищення прибутковості.
Stellantis розглядає можливий продаж Maserati – Reuters
