Зірка серіалу “Ейфорія” Сідні Свіні спричинила справжній ажіотаж, представивши несподівану колаборацію з брендом косметики для чоловіків Dr. Squatch. Вони разом випустили лімітовану серію мила з краплями води, у якій сама купалася. По 5 000 шматків за $8 кожен були розпродані миттєво після появи на сайті бренду в п’ятницю о 12:00 за східним часом США. Фанати скаржилися на технічні проблеми та довгі черги, а деякі навіть стверджували, що продукту ніколи не було на сайті. Мило швидко з’явилося на eBay за цінами від $70 до $800. Сідні вважає цей експеримент не лише ефективним піаром, але й оригінальним beauty-проєктом.
Мило з ванни Сідні Свіні: лімітований продукт розкупили за секунди
