У Швеції з 1 червня починають діяти нові правила продажу алкоголю. Тепер дрібні виробники можуть продавати свої напої напряму клієнтам, без посередництва державних магазинів. Це перше послаблення державної монополії на продаж алкоголю, яка діє вже більше століття. Мета змін – підтримка малого бізнесу у галузі алкогольного виробництва. Підприємці зможуть продавати алкоголь після платних екскурсій на своїх виробництвах із обмеженнями на кількість та час продажу. Ці зміни обговорювалися вже з 2021 року і мають допомогти збільшити продажі алкоголю, не суттєво впливаючи на державний алкомагазин Systembolaget. Планується провести аналіз ефективності нових правил через шість років.
У Швеції послаблюють 100-річну монополію на продаж алкоголю
