Команда КВЦ “Парковий” показала, як використання CRM може поєднати маркетинг і продажі в єдину систему, що дозволяє ефективніше взаємодіяти з клієнтами на всіх етапах. Після впровадження NetHunt CRM, маркетингова команда “Паркового” витрачає на 30% менше часу на рутинну роботу і має більше можливостей для творчості та розвитку нових кампаній. CRM допомогла автоматизувати процеси, оптимізувати аналітику та покращити взаємодію з клієнтами. Команда відзначає збільшення продуктивності, контроль над воронкою продажів та покращення взаємодії між відділами маркетингу та продажів. NetHunt CRM дозволила створити цілісну систему роботи з клієнтами, яка допомагає досягати спільних бізнес-цілей та зростати.
CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM
