Компанія AWT Studio представила новий формат взаємодії з клієнтами, який дозволяє відвідувачам досліджувати автомобілі BMW, MINI та мотоцикли BMW Motorrad через візуальний, цифровий та лайфстайл-досвід. Простір обладнаний інтерактивними інструментами та цифровими технологіями, що дозволяють персоналізувати продукцію та вивчати її особливості. Цей інноваційний підхід відповідає концепції BMW Retail.Next і спрямований на покращення взаємодії з клієнтами. AWT Studio було відкрито в UNIT.City, що є ідеальним середовищем для тестування нових підходів та отримання інсайтів у реальному часі. Генеральний директор компанії АВТ Баварія підкреслив, що відкриття цього простору є важливим кроком у розвитку бізнесу та показує відданість компанії росту, інноваціям та майбутньому України.
AWT Bavaria оголошує про відкриття нового інноваційного простору – AWT Studio UNIT.City
