За інформацією начальниці Державного центру кіберзахисту, система продажу квитків АТ Укрзалізниця була скомпрометована терористичною атакою, яку вважають схожою на дії російських спецслужб. Під час розслідування інциденту фахівці виявили, що зловмисники використовували програмне забезпечення, спеціально створене для атаки на інфраструктуру Укрзалізниці. Незважаючи на це, 90% пасажирських сервісів вже відновлено, а роботи з відновленням сервісів для вантажовідправників тривають і планують завершити до початку квітня. У цьому процесі активно допомагають ІТ-фахівці державних органів і бізнесу, проводиться ретельна перевірка на можливі загрози та впроваджуються додаткові заходи з кібербезпеки.
У Держспецзв’язку зробили заяву щодо кібератаки на УЗ
