У фахівців Укрзалізниці триває робота над відновленням онлайн-продажу квитків. Наразі можна купити квиток на вокзалі або оформити його у поїзді. Голова Укрзалізниці Олександр Перцовський не називає точної дати відновлення онлайн-сервісів, проте радить планувати подорожі та розраховувати на те, що сервіс скоро почне працювати. Наразі на вокзалах спеціалісти керують чергою і надають пріоритетні місця у черзі деяким категоріям пасажирів. Якщо не встигаєте купити квиток у касі, можна оформити його у поїзді. Всі поїзди їдуть за графіком, незважаючи на кібератаку, а пасажирів, які встигли купити квиток онлайн раніше, провідники посадять у потяг за зображенням квитка навіть без роздруковування. У випадку відмови у продажі квитка у потязі можна звернутися до начальника поїзда, гарячої лінії або чатів у соціальних мережах.
В УЗ працюють над відновленням онлайн-продажів квитків
